Om Avtalsbevakning

Idag är digitalisering en naturlig del av de flesta företags verksamheter och det är hög tid att även avtalshantering går samma väg. Elektronisk avtalshantering erbjuder många fördelar, bland annat minskad administrationstid, ökad effektivitet och minskade kostnader.

Genom att använda en elektronisk plattform kan företag enkelt skapa, underteckna och hantera avtal på ett säkert och effektivt sätt. Genom att minska pappershanteringen minskar även risken för förlorade dokument och missade deadlines.

En elektronisk avtalshantering gör det också möjligt att snabbt och enkelt få överblick över alla företagets avtal och dess status, vilket underlättar förhandlingsprocessen och gör det enklare att hantera och förnya avtal. Dessutom minskar risken för felaktigheter eftersom systemet kan påminna om deadlines och påpeka eventuella brister i avtalen.

Sammanfattningsvis så är elektronisk avtalshantering ett nödvändigt verktyg för företag som vill optimera sina affärsprocesser och öka sin konkurrenskraft i den digitala eran.

Konton, användare och behörigheter

Skapa konton för att separera avdelningar, geografiska kontor eller länder. Ge användare behörighet endast till de konton och avtal de ska ha behörighet till.

Admin account details

Kostnads/Intäkts-analys

Få en överblick över alla kostnader och intäkter fördelade per månad så att det går snabbt att se fördelning och var det sticker ut. Se topplistor över de största avtalen för att direkt se var det behöver omförhandlas eller sägas upp.

Cost analysis

Import/Export

Importera/Exportera avtal snabbt och enkelt från Excel/csv. Välj vilken kolumn som hör till vilket fält i systemet och få in alla avtal på en gång. Välj fält du vill ha med i exporten och få ut alla avtal på en gång för vidare bearbetning eller presentation.

Admin account details

Tidsredovisning

Arbetar du som konsult eller på annat sätt timdebiterar dina kunder? Vill du bara hålla koll på hur mycket tid som läggs på en specifik kund?

Skapa artiklar, projekt och lägg till tidsredovisning på ett avtal. Skapa sedan en faktura att skicka till kunden. Har du integrerat med Fortnox kan du även skapa fakturan i Fortnox direkt från Avtalsbevakning för vidare hantering.

Cost analysis

Ordning och reda

Skapa mappar och undermappar för att ha full kontroll och ordning och reda på avtalen. Sök, sortera och filtrera för att snabbt och enkelt hitta just det avtal du letar efter.

Admin account details
  • Struktur och ordning

    Struktur och ordning genom snabb sökning och sorterbara tabeller

  • Användarvänligt

    Går snabbt att lära sig. Du lägger in ett avtal på under en minut.

  • Flexibel dokumenthantering

    Lagra säkert i systemet eller länka till externt lagringssystem.

  • Snabbt!

    Avtalsbevakning är snabbt. Vi arbetar mycket med att minimera laddtider så att du ska kunna göra sökningar och se listor utan någon fördröjning.

  • Behörighet

    Ge behörighet endast till de avtal och funktioner som varje person ska ha tillgång till. Lägg upp läsanvändare som bara kan se information, i Plus-paketet kan du skapa 50 st läsanvändare utan extra kostnad.

Sök och sortera avtal Bevaka avtal Dokumentlagring Behörighet

Avtalsbevakning ska vara det självklara valet vid hantering och bevakning av avtal.
GDPR / Integritetspolicy | Allmänna villkor | Allmänna villkor API | Blogg
© 2024 Avtalsbevakning, True Fiction Production AB